środa, 17 grudnia 2014

Koszulkowy recykling.

Kto z nas nie ma góry starych T-shirtów przeznaczonych na piżamy lub szmatki. Zdarza się, że koszulka niszczy się mocno pod pachami lub gdzieś ją poplamimy, albo się powykręca i nagle nie da się jej nosić. Czasem są to koszulki ze świetnymi nadrukami, z którymi żal się rozstać. T-shirty, które trafiają w moje ręce dostają drugie życie. Zamieniam je w poszewki na poduszki!
Rzecz najprostsza na świecie uszyć kwadrat czy prostokąt. Właściwie nawet nie trzeba wszywać zamka, wystarczy odpowiednio podwinąć materiał. Szyje się szybko i przyjemnie, a nadruki z bohaterami z bajek czy filmów wyglądają świetnie na łóżku czy kanapie. Wystarczy zmierzyć poduszkę i wyciąć odpowiedni rozmiar z koszulki oraz odcinając zniszczone, niepotrzebne części. I oryginale poduszki gotowe!.



Czaszka, gazeta, kwiatki - koszulki
Pościel w grochy - IKEA




Wampirki, Freddy Krueger, Miś Jogi - koszulki
Love, Jodełka - Empik
Czerwone prostokątne - IKEA

Marzy mi się jeszcze narzuta uszyta z T-shirtów, ale trochę potrwa zanim je uzbieram. Chyba że macie jakieś koszulki z fajnymi nadrukami na zbyciu, to bardzo chętnie dam im nowe życie. ;) 


M.

1 komentarz :

  1. Jestem oczarowana tym pomysłem. Wszystko w duchu zero waste i DIY więc wszystko bardzo na czasie. Szkoda tylko, że nie każdy ma talent do takich rzeczy. Ja jestem przykładem osoby, która nie ma polotu do takich rzeczy. Całe szczęście mogę polegać na gotowych rozwiązaniach. Idealne łóżko udało mi się znaleźć na https://senpo.pl/lozka/ więc teraz jeszcze kwestia kilku dodatków i metamorfozę mojej sypialni będę mogła uznać za zakończoną!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, możliwe że znajdziesz odpowiedź na swój komentarz ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...